20 травня 2017

ЗАВДАННЯ № 5



Шановні   учасники  WebQuest«Кома»!
Ось і настав час отримати останнє завдання нашого змагання.
Якщо у когось з математикою "не дуже", 
то у завданні № 5
ви маєте можливість проявити свої творчі здібності, 
і вирватися вперед до перемоги.

Дозвольте нагадати:
- Враховується швидкість виконання завдань (хто першим надіслав правильну відповідь на завдання отримує + 3 бали, другим –  + 2 бали, третім –  +1 бал).
- За абсолютно ідентичні роботи від різних учасників їх бали зменшуються вдвічі (щоб запобігти списуванню). 
- Підходьте до виконання завдання творчо, самостійно, креативно. Ви можете до своєї розповіді-казки намалювати малюнки до епізодів  і разом з розповіддю-казкою надіслати скановані малюнки на електронну адресу irinazabiyaka68@ukr.net (або передати їх координатору WebQuest для сканування)
- Роботи приймаються до 24 травня включно.
- Починайте свою відповідь словами: "І кома..."

Завдання оцінюватиметься за слідуючими критеріями 
(кожен 3 бали):
 - оригінальність,
 - творчість,
 - відповідність змісту, використання математичних правил  та термінів про десяткові дроби,
 -  ілюстративність розповіді, яскравість,
-  зробіть висновок: чи потрібний сучасній людині такий знак як кома?

Найвищий бал за це завдання  15 балів.

Завдання № 5
ПРОДОВЖІТЬ РОЗПОВІДЬ-КАЗКУ
про те,
як кома шукала своє місце в математиці

Одного разу вирішила маленька Кома піти до країни Геометрії. Вибір був невипадковим:  почула Кома, що в цій країні її кузина, маленька Точка, займає дуже важливе місце. Кома подумала: «Якщо непримітна Точка має таке велике значення, то чим гірша я, Кома, яка й за фігурою гарніша, ніж звичайна Точка.»
І пішла вона до Геометрії. Довго бігала різними розділами, вивчала цікаві малюнки. На них, як на картинах, завжди була Точка, її величали великою буквою, а ось Коми ніде не було, крім текстів задач.
«Чому так буває? Вона, маленька Точка, є основною фігурою Геометрії, а я, така сама точка та ще й з хвостиком, і нікому не потрібна в цій країні», - казала сама собі Кома і, образившись, притиснувши свій хвіст, помалу пішла геть до свого дому у Граматику.
Дорогою Кома зустріла Точку. Точка зраділа, побачивши свою кузину.
- Привіт, Точка з хвостиком! Чого ти така сумна? – запитала весело Точка. – Подивись навколо, як тут цікаво!
- І ніяка я не Точка з хвостиком, а Кома! Нехай тут і цікаво, а мені і справи немає до вашої краси, - прогарчала Кома.
«Щось тут не так», - подумала Точка, а вголос сказала:
- Поділись, будь ласка, своїми справами, турботами, може, я чим допоможу?
Не бажала Кома ділитися своїми турботами ні з ким, тим більше з Точкою, цією щасливицею, але, не витримавши, крикнула:
- Чому така несправедливість: ти, Точко, така однозначна в Граматиці, а тут, у Геометрії – цариця?! Ти і знак множення, і утворюєш знак ділення, і головна фігура в Геометрії…
Настав час образитися Точці:
- Ти, Комо, зовсім неправа! Я і в Граматиці неоднозначна: я там і крапка, і двокрапка, і утворюю  три крапки!
Це була правда, тому Кома ще більше засмутилася. Шкода стало точці кузину Кому і вона вирішила її заспокоїти:
- Ходімо зі мною в іншу галузь математики, і ти побачиш щось цікаве і корисне для себе.
- Не піду я більше до твоєї Математики, мене вдома чекають, там я і кома, і лапки виконую, - пробуркотіла Кома і тихенько пішла від Точки.
- Зупинися, вперта Комо! Я запрошую тебе у чудову країну чисел, де ти побачиш кому не тільки у текстах задач, а й у числах! Такі числа є і в Геометрії, тільки ти від своєї образи нічого не побачила, - гукала їй услід Точка.
І Кома…

УСПІХІВ!

Немає коментарів:

Дописати коментар