14 травня 2017

Євробачення-2017

Фінал Євробачення-2017 пройшов у Києві 13 травня. У фіналі за першість змагалися 26 учасників. 20 фіналістів визначилися за результатами голосування у двох півфіналах, які відбулися 9 та 11 травня.
Україна потрапила одразу в фінал як країна-господар. Представник України гурт O.Torvald виступив під номером 22. Однак за результатами голосування жюрі та глядачів українці посіли лише 24 місце.
 Переможець Євробачення-2017 Сальвадор Собрал із Португалії підкорив Європу піснею "Amar Pelos Dois". 
Про що співає представник Португалії? 
Журі та глядачі під час фіналу Євробачення-2017 оцінили виступ Сальвадора у 758 балів (382 від журі кожної з країн та 376 від телеглядачів).

Кохати за двох

Якщо одного разу тебе запитають про мене,
скажи, що я жив, щоб кохати тебе.
До тебе я лише існував,
втомлений і нездатний нічого дати.

Дорога, Почуй мої молитви.
Будь ласка, щоб ти повернулася і знову полюбила мене.
Я знаю, що неможливо кохати поодинці.
Можливо, поступово ти зможеш навчитися знову.

Дорога, Почуй мої молитви.
Будь ласка, щоб ти повернулася і знову полюбила мене.
Я знаю, що неможливо кохати поодинці.
Бути може, поступово ти зможеш навчитися знову.

Якщо твоє серце не захоче поступитися,
Не виявить в собі пристрасті, а не захоче страждати, -
не будувати планів в тому, що буде далі,
моє серце зможе кохати за двох.
 

Джерело: 24 Канал



 


Представники України 

Немає коментарів:

Дописати коментар